Sun Java bye bye
Moderator/ica: Moderatori/ce
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Sun Java bye bye
http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=646524
http://sylvestre.ledru.info/blog/sylves ... rom_debian
prođe vrijeme dođe rok, eto vraga skok na skok..
da li je netko nesto pokusavao sa oracle binaryem?
http://sylvestre.ledru.info/blog/sylves ... rom_debian
prođe vrijeme dođe rok, eto vraga skok na skok..
da li je netko nesto pokusavao sa oracle binaryem?
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Re: Sun Java bye bye
Da, stvar radi (centos, rhel i debian masine s oracle jdk-om).glaskoncILLa je napisao/la:http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=646524
http://sylvestre.ledru.info/blog/sylves ... rom_debian
prođe vrijeme dođe rok, eto vraga skok na skok..
da li je netko nesto pokusavao sa oracle binaryem?
Koristim oracle bin na masinama koje vrte gomilu java based servisa ( CI, Archiva, JIRA, JBoSS ... itd).
When you're a kid and you wanna go "Weee !", but you ain't got drugs yet ... You hold out for your life, hold on to your little GONADS ... and STRIFE.
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: Sun Java bye bye
khm, ne znam zasto forsiraju rpm kad je najveci broj masina (barem za JRE) deb based..
mozda zato jer je "standard".
mozda zato jer je "standard".
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Re: Sun Java bye bye
Mozes is uvijek napraviti .deb od onog .bin (ne onog .rpm.bin) paketa s njihovih stranica.glaskoncILLa je napisao/la:khm, ne znam zasto forsiraju rpm kad je najveci broj masina (barem za JRE) deb based..
mozda zato jer je "standard".
Kod: Označi sve
apt-get install java-package fakeroot
fakeroot make-jpkg jdk/jre-xxxxxxx-linux-ARCH.bin
When you're a kid and you wanna go "Weee !", but you ain't got drugs yet ... You hold out for your life, hold on to your little GONADS ... and STRIFE.
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: Sun Java bye bye
to napravi i symlinkove i update?
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Re: Sun Java bye bye
Yes.glaskoncILLa je napisao/la:to napravi i symlinkove i update?
When you're a kid and you wanna go "Weee !", but you ain't got drugs yet ... You hold out for your life, hold on to your little GONADS ... and STRIFE.
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: Sun Java bye bye
jei.
thx.
thx.
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Re: Sun Java bye bye
Yw.glaskoncILLa je napisao/la:jei.![]()
thx.
When you're a kid and you wanna go "Weee !", but you ain't got drugs yet ... You hold out for your life, hold on to your little GONADS ... and STRIFE.
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: Sun Java bye bye
malo manji jei, od skvisca nadalje nema vise java-packagea.. 
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Re: Sun Java bye bye
Nista zato, skines java-package source, napravis .deb, i dalje po staromglaskoncILLa je napisao/la:malo manji jei, od skvisca nadalje nema vise java-packagea..
When you're a kid and you wanna go "Weee !", but you ain't got drugs yet ... You hold out for your life, hold on to your little GONADS ... and STRIFE.