TOP TEMA: Debian fan club

Diskusije usko vezane uz Debian distribuciju.

Moderator/ica: Moderatori/ce

Avatar
Suko
Site Admin
Postovi: 16079
Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
Spol: M
OS: Mint 17 Cinnamon
Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.

Re: Debian fan club

Post Postao/la Suko »

Prosle godine 18 u Hrvatskoj. Ove godine samo tri.
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

Re: Debian fan club

Post Postao/la sumski »

Brojevi ispod mjeseci su rankovi
Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Lutherus

Re: Debian fan club

Post Postao/la Lutherus »

A di su ti ljudi?
Avatar
sumski
Moderator
Postovi: 1779
Pridružen/a: 10 ruj 2010, 11:20
Spol: M
OS: openSUSE Factory KDE

Re: Debian fan club

Post Postao/la sumski »

Listen, I gotta fight the lion. That's what that guy Scott's all about. I know. I've studied him already.
Avatar
madone
Postovi: 1594
Pridružen/a: 09 srp 2008, 09:49
Spol: M
OS: Debian
Lokacija: Zagreb

Re: Debian fan club

Post Postao/la madone »

We have 23 more active Debian developers and 40 more developers overall.
Bitno da broj raste. Nismo ni mi tak loši, bar sudjelujemo za razliku od ostalih država i ex yu.
For the first time in 12 years, DebConf will be in a country (Bosnia and Herzegovina) that has NO Debian developer. This has to change.
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: Debian fan club

Post Postao/la glaskoncILLa »

biti ce, adnan se javio za maintainera faenza ikona.. :)
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Avatar
madone
Postovi: 1594
Pridružen/a: 09 srp 2008, 09:49
Spol: M
OS: Debian
Lokacija: Zagreb

Re: Debian fan club

Post Postao/la madone »

glaskoncILLa je napisao/la:biti ce, adnan se javio za maintainera faenza ikona.. :)
Bit će ih još, navodno da će milorad stipendirat rad na paketaima RSync, RSsh i cccc
:) :o
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: Debian fan club

Post Postao/la glaskoncILLa »

:)

ali u jednu ruku, mozda je i bolje imati confove u zemljama gdje nema ili nema puno developera, popularizacije radi.
a sto se tice izbora, ha ono, tko se javio, bio je u krugu za izbor, tko se nije javio, jeb***..
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Avatar
madone
Postovi: 1594
Pridružen/a: 09 srp 2008, 09:49
Spol: M
OS: Debian
Lokacija: Zagreb

Re: Debian fan club

Post Postao/la madone »

glaskoncILLa je napisao/la::)

ali u jednu ruku, mozda je i bolje imati confove u zemljama gdje nema ili nema puno developera, popularizacije radi.
a sto se tice izbora, ha ono, tko se javio, bio je u krugu za izbor, tko se nije javio, jeb***..
Ma nema lošeg mjesta za održavanje conf još ako je "vladajući" sponzoriraju ......
Avatar
glaskoncILLa
Postovi: 5678
Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36

Re: Debian fan club

Post Postao/la glaskoncILLa »

...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
Odgovori