Kako izgleda vaš desktop
Moderator/ica: Moderatori/ce
- PunkBastard
- Postovi: 1975
- Pridružen/a: 19 srp 2011, 22:39
- Spol: M
- OS: Debian 7 Wheezy
- Lokacija: wonderland
Re: Kako izgleda vaš desktop
Možda je to neki banani povratnik, piše "pridružen: 07 ožu 2013, 14:50", tek što je došao i već radi nered
I don't want to be a human. I want to see gamma rays, I want to hear x-rays and I want to smell dark matter. I want to reach out with something other than this prehensile paws and feel the solar wind of a super nova flowing over me.
- Captain Hook
- Postovi: 290
- Pridružen/a: 22 svi 2012, 16:15
- Spol: M
- OS: All Ubuntu Forks ;-)
- Lokacija: Primorsko-goranska
Re: Kako izgleda vaš desktop
Evo još jedan prigodni wallpaper za HRT2


Intel Core i5 430M 2.27Ghz x 4
ATI Mobility Radeon HD 5470
3 GB Ram - 65 GB Corsair SSD
All Ubuntu Forks...
AMD FX 3.4(3.9) Ghz x 6
GeForce GTX 560 Phantom 1 GB ddr5
8 Gb Ram G Skill Sniper - 120 GB OCZ Agility SSD
All Ubuntu Forks...
ATI Mobility Radeon HD 5470
3 GB Ram - 65 GB Corsair SSD
All Ubuntu Forks...
AMD FX 3.4(3.9) Ghz x 6
GeForce GTX 560 Phantom 1 GB ddr5
8 Gb Ram G Skill Sniper - 120 GB OCZ Agility SSD
All Ubuntu Forks...
Re: Kako izgleda vaš desktop
"Bolje je šutjeti i bit smatran budalom, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju!"
-
Slamd64
-
Slamd64
-
Lutherus
Re: Kako izgleda vaš desktop
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"





