Glazba
Moderator/ica: Moderatori/ce
- Abzeenth
- Site Admin
- Postovi: 6502
- Pridružen/a: 06 lip 2009, 23:16
- OS: Kubuntu & Fedora
- Lokacija: Online
Re: Glazba
Slay Radio - za sva godišnja doba, u svako doba dana :ugeek: 
Re: Glazba
Dropbox, jednostavno možete otvoriti račun i besplatno dobijete 2 GB http://db.tt/OioEmCb Ukoliko prilikom registracije koristite navedeni link oboje dobijemo 500 MB gratis.
Re: Glazba
evo i malo materijala za thrashere
moji favoriti poslje megadeth-a
http://www.youtube.com/watch?v=MHn6wjxZcUY
http://www.youtube.com/watch?v=eOFrRSjb ... re=related
i jedan cover maidena od njih (po meni bolje zvuci naravno
) http://www.youtube.com/watch?v=eOFrRSjb ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=MHn6wjxZcUY
http://www.youtube.com/watch?v=eOFrRSjb ... re=related
i jedan cover maidena od njih (po meni bolje zvuci naravno
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
Re: Glazba
prvi put čujem za njih, ali brate, odlični suYeti je napisao/la:evo i malo materijala za thrasheremoji favoriti poslje megadeth-a
http://www.youtube.com/watch?v=MHn6wjxZcUY
http://www.youtube.com/watch?v=eOFrRSjb ... re=related
i jedan cover maidena od njih (po meni bolje zvuci naravno) http://www.youtube.com/watch?v=eOFrRSjb ... re=related
- glaskoncILLa
- Postovi: 5678
- Pridružen/a: 28 vel 2009, 16:36
Re: Glazba
Teebee - Quiet Moment
http://www.youtube.com/watch?v=tm4-vyy- ... re=related
trebao je biti jucer u zagrebu, ali vidi snega, jeb* njega.
ali lakse je, ionak ne bi isao jer sam dezurni.
http://www.youtube.com/watch?v=tm4-vyy- ... re=related
trebao je biti jucer u zagrebu, ali vidi snega, jeb* njega.
ali lakse je, ionak ne bi isao jer sam dezurni.
...."Have you mooed today?"...
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
..It’s that time of the decade: I’m reinstalling Debian..
- zagortenay
- Postovi: 680
- Pridružen/a: 04 pro 2010, 14:04
- OS: Guess!
Re: Glazba
Zakon je on, mada spletom okolnosti ne slusam vise D'n'B al kvaliteta je kvalitetaglaskoncILLa je napisao/la: Teebee - Quiet Moment
http://www.youtube.com/watch?v=tm4-vyy- ... re=related
trebao je biti jucer u zagrebu, ali vidi snega, jeb* njega.![]()
ali lakse je, ionak ne bi isao jer sam dezurni.
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"