bravo! Ja to nisam znao napraviti, ajde idi probaj jedan pa se vrati.blacx je napisao/la:https://www.google.hr/search?q=rorschach+test+online?PunkBastard je napisao/la:INTJ
edit: kad je već vamo jedan test, dali tko zna postoji li Rorschachov test online ? Ja sam tražio ali nisam našao.
Poprilično rezultata
Jungov test ličnosti
Moderator/ica: Moderatori/ce
- PunkBastard
- Postovi: 1975
- Pridružen/a: 19 srp 2011, 22:39
- Spol: M
- OS: Debian 7 Wheezy
- Lokacija: wonderland
Re: Jungov test ličnosti
I don't want to be a human. I want to see gamma rays, I want to hear x-rays and I want to smell dark matter. I want to reach out with something other than this prehensile paws and feel the solar wind of a super nova flowing over me.
- Heisenberg
- Postovi: 2232
- Pridružen/a: 29 lis 2012, 07:57
- OS: SLCKWR 14.1
Re: Jungov test ličnosti
INTJ

True storySoul_Sample je napisao/la:ne, mi INTJovi stignemo pratit cijeli internet istovremeno
“Small shifts in your thinking, and small changes in your energy, can lead to massive alterations of your end result.”
- meema
- Postovi: 1272
- Pridružen/a: 04 vel 2009, 19:50
- Spol: Ž
- OS: Ubuntu 12.04 + win7
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Re: Jungov test ličnosti
Your Type
ESFP
Extravert(67%) Sensing(50%) Feeling(50%) Perceiving(33)%
You have distinctive preference of Extraversion over Introversion (67%)
You have moderate preference of Sensing over Intuition (50%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (50%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (33%)
ESFP
Extravert(67%) Sensing(50%) Feeling(50%) Perceiving(33)%
You have distinctive preference of Extraversion over Introversion (67%)
You have moderate preference of Sensing over Intuition (50%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (50%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (33%)
... I'm not weird, I'm limited edition ... 

- drone
- Moderator
- Postovi: 3293
- Pridružen/a: 01 pro 2010, 23:50
- OS: Arch/KDE, Debian/Armbian
- Lokacija: Nova Gradiška
Re: Jungov test ličnosti
Ja sam ovaj tip:
The connection has timed out
The server at http://www.humanmetrics.com is taking too long to respond.
1986-1990: Commodore64 / 1990-1994: Amiga 500 / 1995-1996: Amiga 1200 / 1997-2001: N/A@home /
2002-2004: Windows98, XP /
2004-2005: Knoppix, Mandrake / 2005: Mandriva, Ubuntu / 2005-2009: LFS / 2009-2010: Mint /
2010-... Arch
2002-2004: Windows98, XP /
2004-2005: Knoppix, Mandrake / 2005: Mandriva, Ubuntu / 2005-2009: LFS / 2009-2010: Mint /
2010-... Arch
- Abzeenth
- Site Admin
- Postovi: 6502
- Pridružen/a: 06 lip 2009, 23:16
- OS: Kubuntu & Fedora
- Lokacija: Online
Re: Jungov test ličnosti
Eto na, srušili ste test

Re: Jungov test ličnosti
Ili je ovaj test pokvaren ili smo svi jako slični
INTJ
INTJ
Is Linux About Choice? || Pulsir - awesome blogging siteLutherus je napisao/la:Ne postoje linuksi, postoji samo Linux i on je jedan i on je kernel.
iv@n je napisao/la:Divide et impera i kako se kaže na latinskom da je ljudska glupost neuništiva.
- Cooleech
- Moderator
- Postovi: 7030
- Pridružen/a: 13 stu 2010, 21:12
- Spol: M
- OS: Arch Linux KDE
- Lokacija: /hrvatska/solin/
Re: Jungov test ličnosti
ISFJ
I've seen some idiots back in my time, but you man... you're special!Vl@do je napisao/la:Arch imaš upravo zato da uštediš na vremenu. Nemaš nikakvih problema s instalacijama, kompajliranjem i ostalim. Imaš jednostavno funkcionalan i stabilan, uvijek najsvježiji OS, a osim toga je sexy i cool do neba.
- holden
- Postovi: 888
- Pridružen/a: 21 lis 2012, 01:13
- Spol: M
- OS: Debian 9 - Gnome
- Lokacija: Ljubljana
Re: Jungov test ličnosti
INFP
Introvert(33%) iNtuitive(25%) Feeling(12%) Perceiving(11)%
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (33%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (25%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (11%)
Introvert(33%) iNtuitive(25%) Feeling(12%) Perceiving(11)%
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (33%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (25%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (11%)
"Onaj koji je video kako vaskrsava mrtvac, s tim se privid neće poigrati" Danilo Kiš
- PunkBastard
- Postovi: 1975
- Pridružen/a: 19 srp 2011, 22:39
- Spol: M
- OS: Debian 7 Wheezy
- Lokacija: wonderland
Re: Jungov test ličnosti
to ti je više-manje geek tipmax360se je napisao/la:Ili je ovaj test pokvaren ili smo svi jako slični
INTJ
I don't want to be a human. I want to see gamma rays, I want to hear x-rays and I want to smell dark matter. I want to reach out with something other than this prehensile paws and feel the solar wind of a super nova flowing over me.
Re: Jungov test ličnosti
Dva puta mi kaze da sam INTJ.
U opisu pise da je INTJ "naucnik"
Test bi imao smisla da nisam vjeciti student
U opisu pise da je INTJ "naucnik"
Test bi imao smisla da nisam vjeciti student