
Kako izgleda vaš desktop
Moderator/ica: Moderatori/ce
Re: Kako izgleda vaš desktop
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
- Suko
- Site Admin
- Postovi: 16079
- Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
- Spol: M
- OS: Mint 17 Cinnamon
- Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Re: Kako izgleda vaš desktop
Biti će recenzija za koji dan na LZS-u. Da više ljudi dozna za nju.
Stvarno odlična distra! Uživancija koristiti!
Stvarno odlična distra! Uživancija koristiti!
- Vl@do
- Moderator
- Postovi: 6221
- Pridružen/a: 28 lis 2011, 23:31
- Spol: M
- OS: Arch KDE Plazma
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Re: Kako izgleda vaš desktop
Nemam više mjesta na USB-u.
Trebat će mi "terabajt" kako je krenulo. 
Moj pogled na sve to.
Glavna snaga GNU/Linuxa nije besplatnost, nego SLOBODA.
http://wiki.open.hr/wiki/Linux_CLI_naredbe
Glavna snaga GNU/Linuxa nije besplatnost, nego SLOBODA.
http://wiki.open.hr/wiki/Linux_CLI_naredbe
Re: Kako izgleda vaš desktop
Bi i ja nesto napisao, al stvarno nemam vremena ni zivaca sad...Suko je napisao/la:Biti će recenzija za koji dan na LZS-u. Da više ljudi dozna za nju.
Stvarno odlična distra! Uživancija koristiti!
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
- Suko
- Site Admin
- Postovi: 16079
- Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
- Spol: M
- OS: Mint 17 Cinnamon
- Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Re: Kako izgleda vaš desktop
Ma ne. Ja već pišem.
Biti će gotova za koji dan.
Biti će gotova za koji dan.
-
Lutherus
Re: Kako izgleda vaš desktop
Nadam se da se pomakla od ovoga http://www.reddit.com/r/archlinux/comme ... ve/c5wc6yo
Re: Kako izgleda vaš desktop
Ja nisam imao ni jednog najmanjeg problema sa bilo cime sto mi treba.Lutherus je napisao/la:Nadam se da se pomakla od ovoga http://www.reddit.com/r/archlinux/comme ... ve/c5wc6yo
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
-
Slamd64
Re: Kako izgleda vaš desktop
Arch treba ostati sto jeste. Ko vise voli fancy ikone i usminkan gui uvijek imaju Ubuntu i kompanija.Lutherus je napisao/la:Nadam se da se pomakla od ovoga http://www.reddit.com/r/archlinux/comme ... ve/c5wc6yo
Re: Kako izgleda vaš desktop
Al nije na odmet imati i nesto poput ovog, slazem se sa time da netreba miljun forkova al 1-2 dobra su skroz ok. Ionako je sve isto ko i kod archa samo je natrpano sa paketima, barem mislim...Slamd64 je napisao/la:Arch treba ostati sto jeste. Ko vise voli fancy ikone i usminkan gui uvijek imaju Ubuntu i kompanija.Lutherus je napisao/la:Nadam se da se pomakla od ovoga http://www.reddit.com/r/archlinux/comme ... ve/c5wc6yo
"It is not the brains that matter most, but that which guides them—the character, the heart, generous qualities, progressive ideas."
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"
"I'd have to be a warrior, a slave I couldn't be. Soldier and a conqueror, fighting to be free"