Rangiranje na internetskim pretraživačima i optimizacija stranica (SEO) igraju vrlo važnu ulogu u svim tvrtkama čije poslovanje ima imalo veze s internetom. Na rezultate pretraživanja će utjecati kvaliteta sadržaja koje pojedine stranice nude, ali nekim stranicama trećinu posjeta generiraju tzv. roboti ili crawleri. Riječ je o posebnim programima koji indeksiraju i klasificiraju sadržaj na internetu, a na temelju tih podataka tražilice prikazuju relevantne rezultate za pojedinu pretragu.
Na koji način najbolje optimizirati stranice za što bolje pozicioniranje među rezultatima pretrage, ukratko je opisao Jonathan Rick, suradnik portala Mashable. Piše da algoritmi na kojima se baziraju rezultati pretrage ne razumiju ironiju, humor, stil i druge elemente koji vrijede za ljude, pa konstatira da osim što mora pisati za publiku, današnji novinar mora znati pisati i za Google.
Pod time misli da naslovi ne moraju namjerno biti nemaštoviti ili 'zatupljujuće doslovni', nego samo da u obzir treba uzeti još neke kriterije. Rick je izdvojio primjere iz nekoliko vodećih medijskih kompanija i klasificirao ih od najlošijih do najboljih primjera iz prakse.
Čitav tekst http://www.dnevno.hr/techno/it_trend/ka ... 18541.html