shrike je napisao/la:Koji je to uopće auto?
Stariji je od tebe, pa nije ni čudo da ne znaš. 87. proizveden.
Moderator/ica: Moderatori/ce
shrike je napisao/la:Koji je to uopće auto?
Vl@do je napisao/la:shrike je napisao/la:Koji je to uopće auto?
Stariji je od tebe, pa nije ni čudo da ne znaš. 87. proizveden.
shrike je napisao/la:Si probao nazvati ovlašteni za to?
bertone je napisao/la:Ja sam imao veliki (na 180K) početkom studenog, ali info koliko sam platio tebi ne znači ništa je ne znam što je tebi sve obuhvaćeno velikim servisom, ali sam komplet za 1,9 TDI (kod mene) što uključuje zupčasti, zatezač, vodenu pumpu i još par sitnica je za BOSH recimo oko 1600-1700 kn, no ja sam uzeo bijeli DAYCO koji je malo skuplji (no dijelove je kupovao moj meho pa je bio malo jeftiniji jer čovjek ima rabat na dijelove). Na to još uračunaj par sati rada, a koliko je to točno će ti reći samo u servisu.
Meni je meho za kompletan rad od dva dana (radio je još neke stvari osim velikog servisa; svi filteri, ulje, disk pločice x4 + zamjena zadnjih lijevih kočionih kliješta, antifriz, kočiona tekućina i još par stvari) uzeo 600 kn za ruke, no kad sam mu ostavio auto u servisu, vratio me svojim autom doma, a drugi dan mi ga je dovezao doma, pa sam sam onda ja njega vratio do radione, a usput smo otišli na klopu i cugu koju je on platio tako da kad se sve zbroj ii oduzme, rad je možda bio 500 kn
exithus lethalis je napisao/la:shrike je napisao/la:Si probao nazvati ovlašteni za to?
ne znam di je najbliži ovlašteni ali je ...
bertone je napisao/la:exithus lethalis je napisao/la:shrike je napisao/la:Si probao nazvati ovlašteni za to?
ne znam di je najbliži ovlašteni ali je ...
Za Daciu je ovlašteni bilo koji Renaultov servis jer je sve to isto (kao i za VW, Audi, Škodu, Seat),.. ali zašto ići u ovlašteni ako auto nije više pod garancijom? Mislim i ja sam išao pun kufer godina u ovlaštene dok nisam shvatio da plaćam porculanske pločice na podu servisa, tete iz administracije u prekratkim suknjama i nečije top bonuse na kraju godine.