Od kako sam nabavio svoj ThinkPad x201 od Lenov-a super sam zadovoljan sa njim, unutri je i5 530m sa 4 gige DDR3, odličan mali laptop
ali kad sam pokenuo Minecraft server spomenut u članku ,normalno da moram malo biti prisutan gore i kontrolirati situaciju, ali pati me nizak fps,
To i nebi bio takav problem da nisam primjetio jednu čudnu stvar, FPS mi je uglavnom oko 5 - 20,zavisi od okruženja u igri ali prosjek je negdje oko 10 FPS-a, što se tiće postavki javi sam dao 2 gige rama i instalirao sam OptiFine plugin za Minecraft koji mi daje malo više kontrole nad grafikom u igri
Što se tiće te "čudne stvari", FPS ostaje oko 10 neovisno o razini postavki grafike u igri, bila ona postavljena na "Fancy" sa rednering distance na 20 i sa svim mogućim animacijama i particles-ima ili totalno obrnuto, FPS uvjek ostaje isti, ništa se ne mjenja , malo čudno, ne?
Identična stvar se događa i sa ostalim opengl igrama, uključujući i wine igre.
Pošto nisam neki expert za grafiku, zna li netko zašto se ovo događa??
jedino što ima smisla je da CPU to sve ljepo izračuna sa matematičke strane igre ali grafička to jednostavno nemože prikazati.ali opet, zašto FPS ostaje tako nisko iako sam sve spustio na low?
I da spomenem ovo se događa neovisno o rezoluciji ekrana. bilo to 1280x800 kad koristim laptopov ekran, ili 1920x1080 kada je laptop prikopčan na workstation.
- Kod: Označi sve
*-display
description: VGA compatible controller
product: Core Processor Integrated Graphics Controller
vendor: Intel Corporation
physical id: 2
bus info: pci@0000:00:02.0
version: 02
width: 64 bits
clock: 33MHz
capabilities: msi pm vga_controller bus_master cap_list rom
configuration: driver=i915 latency=0
resources: irq:41 memory:f2000000-f23fffff memory:d0000000-dfffffff ioport:1800(size=8)
Intelov driver je up to date, mesa instalirana,
Postoji li možda način da clockam intelovu grafu?
nisam puno našao na netu, skoro ništa zapravo, jel možda netko ovdje ima iskustva sa ovim?
Nikako nemogu otkriti gdje je taj "bottleneck" koji mi guši prikaz
EDIT:
glmark2 --fullscreen na 1280x800
- Kod: Označi sve
=======================================================
glmark2 2014.03
=======================================================
OpenGL Information
GL_VENDOR: Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) Ironlake Mobile
GL_VERSION: 2.1 Mesa 10.3.2
=======================================================
[build] use-vbo=false: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[build] use-vbo=true: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[texture] texture-filter=nearest: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[texture] texture-filter=linear: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[texture] texture-filter=mipmap: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[shading] shading=gouraud: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[shading] shading=blinn-phong-inf: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[shading] shading=phong: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[shading] shading=cel: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[bump] bump-render=high-poly: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[bump] bump-render=normals: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[bump] bump-render=height: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[desktop] effect=shadow:windows=4: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=subdata: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[buffer] columns=200:interleave=true:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[ideas] speed=duration: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[jellyfish] <default>: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[terrain] <default>: FPS: 15 FrameTime: 66.667 ms
[shadow] <default>: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[refract] <default>: FPS: 29 FrameTime: 34.483 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5: FPS: 60 FrameTime: 16.667 ms
=======================================================
glmark2 Score: 57
=======================================================