Ovo je dosta općenita tema pa bi možda bila prikladnija za neki drugi forum (PCE? ali nemam acc tamo, a ne da mi se praviti ) ili podforum ovdje (slobodno premjestite ako mislite da je tako). Ali s druge strane, možda bi nam dobro došla baš jedna takva jer nas sigurno ima s raznim iskustvima, a možda će i u budućnosti biti pitanja ili sličnih tema koje će se moći spojiti s ovom.
Što mene sad konkretno zanima jest situacija u kojoj imamo laptop kojemu je neispravna jedna komponenta (u mom slučaju SSHD), i to ne krivnjom korisnika već je naprosto neispravan hardver, otkad je kupljen. Garancija vrijedi još cca godinu dana. Odnesem li taj cijeli laptop na servis, hoće li mi zamijeniti tu neispravnu komponentu istom takvom, ili ću samo dobiti bilo kakav disk istog kapaciteta, ali ne nužno i iste "marke" i tipa? Jeste li ikad imali ili čuli za sličnu situaciju?
Meni bi više odgovaralo da mi, ako će mi išta dati, daju neki "normalni" disk umjesto tog hibridnog govna, ali nekako mi je za očekivati da će mi utrpati samo isti model, sve isto, samo hopefully ispravno.
Ako vam se pak ne da razmišljati o ovom problemu, slobodno pišite o svojim iskustvima sa servisiranjem računala, zamjenom dijelova i slično. Posebno se veselim onim pričama u kojima su vas optužili da ste pokvarili hardver korištenjem Linuxa
Sada je: 29 ožu 2024, 05:48.
Moderator/ica: Moderatori/ce
5 post(ov)a
• Stranica: 1/1.
Idemo redom:
PS. Ako nemaš trenutno love za novi disk, a komp ti treba da bi na njemu mogla normalno raditi... i dok ne vidiš kako će biti riješena garancija ili dok si ne kupiš drugi disk, mogu ti posuditi jedan ispravni 2,5" HDD.
- Pregledao sam par sličnih tema na PCE forumu i sve se svodi na:
- kontaktirati zastupnika za HR i vidjeti njegov odgovor (u tvom slučaju kontaktirati zastupnika za Lenovo, ne zastupnika za HDD)
- kontaktirati web shop preko kojeg je kupljen i vidjeti njihov odgovor - osobno bih napravio oboje iz prethodne točke, no ne bih čekao njihov odgovor već bi otišao u dućan i kupio SSD od 240 GB (cca 530 kn) ili ako ti je to puno onda 120 GB (cca 330 kn) - hardverski dio posla, zamjenu diska ti riješim negdje uz coffe jer je to 3 minute posla ako ne žurimo ... pa kad i ako se riješi reklamacija postojećeg 1TB diska, novi ubaciš umjesto optike
- što se tiče reklamacije komponenti kad su kupljene u domaćim dućanima imam samo pozitivna iskustva (da li zbog toga što ostavljam dojam ozbiljnog lika ili zato što su komponente doista bile neispravne krivnjom proizvođača) no zadnji slučaj koji sam imao je baš vezan za neispravni WD HDD od 1TB koji je počeo dobivati bad sektore nakon par dana i kojeg sam odnio u dućan gdje sam ga kupio 2 dana prije isteka garancije i za 5 dana su me zvali da dođem po isti takav novi na kojem opet ide garancija od dvije godine - inače kod diskova se i nema što puno kemijati (ako netko pokuša) jer trgovac pošalje disk dobavljaču, oni naprave testove i ako disk ne radi kako treba daju novi
PS. Ako nemaš trenutno love za novi disk, a komp ti treba da bi na njemu mogla normalno raditi... i dok ne vidiš kako će biti riješena garancija ili dok si ne kupiš drugi disk, mogu ti posuditi jedan ispravni 2,5" HDD.
Treba zvati ovlašteni servis za to računalo. Nemam iskustva sa lenovom a toshiba to rješava u cca 15-20 dana. Transport je na njihov račun, pošalju kurirsku službu do vrata po laptop, promjene disk i isto tako vrate natrag.
bertone je napisao/la:zadnji slučaj koji sam imao je baš vezan za neispravni WD HDD od 1TB koji je počeo dobivati bad sektore nakon par dana i kojeg sam odnio u dućan gdje sam ga kupio 2 dana prije isteka garancije i za 5 dana su me zvali da dođem po isti takav novi
E da. Sad uviđam da sam i ja ovo trebala napraviti, davnih dana, jer je odmah bilo jasno da taj disk ne valja. Ali meni se nije dalo Znači, dobit ću isti takav, samo novi?
Pa dobro. Znam za proceduru, već sam i bila do servisa pitati bi li oni to htjeli preuzeti s obzirom da je laptop kupljen u inozemstvu, no garancija vrijedi bilo gdje, pa su rekli da nema problema. I puno hvala na ponudama ali ne treba mi ekstra disk, imam to sve riješeno.
Onda se za 45 minuta vidimo samo na coffe
5 post(ov)a
• Stranica: 1/1.
Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 11 gostiju.