Sada je: 16 tra 2024, 06:46.
Pametni telefoni, tableti, netbook prijenosnici...

Moderator/ica: Moderatori/ce

Malo mi je bezveze što otvaram novu temu, al ajde.
Da li netko zna da li su naši vrli teleoperateri u kakvoj strogoj zakonskoj obavezi otključati na zahtjev kupca uređaj kupljen kod njih, uz predočenje računa i uvjet da je od kupnje prošlo više od godinu dana. Dalje, da li oni moraju sami otključati uređaj, ili su svoju obvezu "odradili" kad ti uvale papir sa isprintanim kodom? Postoji li kakav rok za otključavanje od trena kada kupac to zatraži?

Možda je netko bolje upoznat s tematikom.

Naime, raskinuh dva ugovora, n9 sam lako otključao s dobivenim kodom, a za drugi mob nisu uspjeli odmah naći kod pa su obećali poslati ga za 2-3 dana. Moš mislit. Sutra prebacuju broj na drugu mrežu, a mob zaključan. Poslao sam im mail sa scanom računa i imeiom za slučaj da nisu namjerno zajebali. A ne mogu se ić svađat u Vip centar jer su redovi ogromni. Čeka se sat-dva. :sokiran
Where there is a gui there's a way.
Avatar
Postovi: 2322
Postovi: 2322
Pridružen/a: 08 ožu 2010, 20:26
Lokacija: JustPine
Podijelio/la zahvalu: 56 puta
Primio/la zahvalu: 64 puta
Spol: M
OS: CimetMint 18.1
Znam samo da su zakonski duzni otkljucati uredjaj cim ti istekne ugovor.
Da li su to duzni obaviti u nekom vremenskom roku, to ne bi znao.
Avatar
Site Admin
Postovi: 16079
Site Admin
Postovi: 16079
Pridružen/a: 03 tra 2008, 18:09
Lokacija: Svugdi me ima. Slavonija uglavnom.
Podijelio/la zahvalu: 503 puta
Primio/la zahvalu: 531 puta
Spol: M
OS: Mint 17 Cinnamon

Na mreži
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.