Sve veći broj računala dolazi sa predinstaliranim Linuxom, pa je pala ideja da se u dogovoru sa dobavljačem i HROpen Udrugom sredi izrada naljepnica i letaka koje bi kupce koji kupe računalo s Linuxom odmah upućivali na LZS i HOW, te na letku davali prve, najbitnije informacije na temu Linuxa.
Na taj način spriječili bi Lidl sindorm u kojem je Lidl zbog vlastitiog i korisnikovog neznanja odlučio korisniku o svoju štetu kupiti licencirane WIndowse. Šteta za Lidl, za Linux, a vjerojatno i za korisnika.
Jednog dobavljača voljnog za ovu akciju već imamo, pa nam predstoji dizajn naljepnica i letaka.
Shodno tome dajem prve natuknice kako bi to trebalo izgledati, a prijedloge dizajna postavljajte ovdje.
Naljepnica:
- Mora imati logo Tuxa (osobno bih više volio ovog našeg)
- poveznice na LZS i ime našeg portala
- poveznice na HOW i ime HOW-a
- Ne smije biti pre velika, kako bi se lijepo ukomponirala na tijelo prijenosnika
- Biti u što manje boja (možda dvije + bijela) radi cijene izrade
- Biti izrađena u vektorskom formatu! (dakle, molim rad u Inkscapeu)
Letak:
- Mora biti na jednom listu papira
- jedna strana HOW: Ukratko najvažnije o Linuxu (možda kao mala usporedba s Windowsima)
- druga strana LZS: Tko smo, što smo i što i kako radimo i pomažemo
- Isto u što manje boja.
Eto, krenimo!